Agentia McCann Erickson si producatorul de lactate Tnuva au finalizat luna aceasta parteneriatul pentru serviciile de media si creatie, dupa o colaborare de aproape 4 ani, anunta McCann Erickson.
Grupul McCann a oferit servicii de media, creatie, PR si BTL pentru Tnuva inca de la lansarea companiei israleiene pe piata din Romania, in anul 2006. Contul a fost castigat atunci in urma unui pitch organizat de Tnuva.

In acest moment, Tnuva nu s-a decis asupra agentiilor care ii vor furniza in continuare servicii de media si creatie, a declarat pentru Wall-Street Adriana Ionescu, director de marketing al companiei. Ionescu a refuzat sa faca alte comentarii.

Contul de PR al Tnuva va fi in continuare gestionat de agentia McCann PR.

“Tnuva este un brand cu o puternica personalitate McCann, am lucrat inca de la intrarea acestuia pe piata si am pus caramida cu caramida la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. In momentul lansarii, acest produs era complet necunoscut pentru consumatorul din Romania, oamenii nici nu stiau cum sa pronunte numele Tnuva. In acest moment, produsul se gaseste in frigiderul oricarei familii. Dorim sa multumim celor de la Tnuva pentru o relatie extrem de amiabila si pentru o colaborare fructuoasa”, spune Bogdan Enoiu, General Manager McCann Erickson Group.

De la lansarea pe piata romaneasca, Tnuva a urcat pana pe locul 4 in topul producatorilor de lactate. Agentia McCann Erickson a contribuit la pozitionarea brandului Tnuva pe piata, dezvoltand sloganul “Pastreaza gustul dragostei”.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri