Dupa Vodafone, si Orange lanseaza un centru de presa

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila, a lansat o sectiune numita “centru de presa”, conceputa ca o resursa de informare in procesul de documentare jurnalistica.
“Centrul de presa” contine arhiva comunicatelor de presa din 2002 si pana in prezent, informatii actualizate despre companie, istoric, rezultate financiare, componenta top managementului Orange Romania, un calendar de evenimente care cuprinde principalele actiuni programate sa aiba loc in perioada urmatoare, cum ar fi anuntarea rezultatelor financiare ale companiei, o conferinta de presa sau evenimente cu public organizate sau sponsorizate de Orange Romania.

De asemenea, sectiunea dispune si de un un centru multimedia cu fotografii la rezolutie inalta si clipuri video, linkuri utile catre alte website-uri si o rubrica de contact.

Si cel de al doilea jucator de pe piata telefonie mobila locala, Vodafone, a lansat in luna mai a acestui an site-ul www.vodafonenewsroom.ro, o resursa de informatii despre companie dedicata jurnalistilor, bloggerilor si utilizatorilor interesati de produsele, serviciile, campaniile de comunicare si activitatile operatorului.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri