Toy Story 3 este in cursa de a deveni cel mai bine vandut film animat lansat de Walt Disney, dupa ce a obtinut 630,2 milioane dolari in prima luna de la aparitia pe marile ecrane in jumatate din cinematografele din intreaga lume, scrie Financial Times.
Disney a amanat lansarea filmului in pietele europene pentru a evita desfasurarea in acelari timp cu Campionatul Mondial de Fotbal.

Filmul a depasit deja recordurile in prima saptamana de la lansarea animatiei Disney. Vanzarile bune din Europa ar putea duce la depasirea filmului “Finding Nemo”, care este cel mai bine vandut film de animatie de la Disney, dupa incasari de 868 milioane dolari in 2003.

Totusi, nu se stie daca Toy Story va depasi filmul Shrek 2 de la DreamWorks Animation, care este cel mai bine vandut film de animatie.

Bob Iger, directorul executiv al Disney a declarat ca Toy Story este o adevarata franciza, deoarece povestea si caracterele sale pot fi exploatate in mai multe divizii ale grupului media.

“Oportunitatea de a transforma acest film in produse pe care oamenii vor sa le aiba si cu care sa se joace este extraordinara. Lucram cu aceasta franciza de 15 ani si este la fel ca la inceput”, a declarat executivul.

Filmele Toy Story sunt produse de Pixar, compania de animatii pe care Disney a cumparat-o pentru 7,4 miliarde dolari in 2006. In general, filmele Pixar au avut o evolutie mai buna decat cele lansate de Disney.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri