Revista blogurilor de business: Radu Georgescu scrie despre greselile facut de antreprenori

Vezi care sunt cele mai importante insemnari de business din blogosfera romaneasca.

• Khris.ro posteaza despre concluzia unor discutii purtate cu o parte din cunoscutii sai si anume "Statul nu imi da mie nimic, de ce as da eu ceva statului?” sau “in momentul in care politicienii nu or sa mai fure, nu o sa mai fur nici eu” sau “de ce sa platesc? ca sa aiba aia ce sa fure?”.

In opinia sa, este extrem de greu sa guvernezi si sa duci reforma administratiei la bun sfarsit atunci cand imensa majoritate a populatiei nu te mai sprijina si nici nu mai are incredere in actiunile pe care le intreprinzi.

• Paginademedia.ro noteaza ca postul de televiziune Pro Cinema a intrerupt filmul “Cu Nasu’ la psihiatru” pentru a oferi "un remediu pentru cei cu probleme reale de tranzit intestinal". Un exemplu de publicitate contextuala pe TV aici.

• Marius Pahomi vorbeste pe blogul sau despre introducerea ecranelor bazate pe tenologia Super LCD (SLCD) de catre HTC Corporation pentru o serie de terminale din portofoliu, intre care HTC Desire si Nexus One, implementarea urmand sa aiba loc spre sfarsitul acestei veri.

• Orlando Nicoara anunta pe blogul sau ca poate face recomandari pentru cei care activeaza in domeniul online si sunt in cautare de locuri de munca. Cei interesati pot trimite CV-uri pe adresa de e-mail postata pe blog.

• Radu Georgescu detaliaza etapele de constructie ale unei companii si cum lipsa unui plan de afaceri poate ucide o idee buna.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri