Odyssey Communication va gestiona bugetul de creatie, media si servicii de marketing al Adevarul Holding, in timp ce Tempo Advertising a castigat contul de creatie pentru evenimente.

La pitch, care a durat 5 saptamani, au participat urmatoarele agentii/grupuri de comunicare: BBDO Group, MEC, OMD, Odyssey si Tempo Group.

Odyssey este o agentie full service care deserveste clienti precum: RBS Romania, Rompetrol, Pernod Ricard (Absolut), Prodvinalco, Danone Romania, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Class Living, KRKA, Vodafone, Alka, Sodexo.

De 12 ani pe piata romaneasca, portofoliul Tempo Advertising include atat companii locale, cat si internationale: BCR, Danone, Colgate Palmolive, LG, Orange, URBB, Baneasa Development, Adevarul, Generali, Berarii Romaniei, Terapia Ranbaxy, InterStar, Lego, Mercedes Benz, InterAgro, Cinema City.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Tempo Advertising a lansat Tempo BTL, sub conducerea lui Carmen Zahiu