Vodafone, al doilea operator de telefonie mobila din Romania, a incheiat o serie de parteneriate de promovare a serviciului de mobile advertising AdPlus cu principalele regii de vanzari online din tara. Astfel, principalele site-uri de mobil din portofoliul Arbo Interactive, F5 X-Media si Splendid Interactive vor afisa mesajele comerciale personalizate.
"Posibilitatea targetarii utilizatorilor de Internet mobil in functie de sex, varsta, locatie, venit, aduce mediul mobile advertising cu un pas inaintea oricarui alt canal de comunicare. Folosirea acestui serviciu inseamna acum atingerea exacta a publicului tinta, fara marja de eroare, beneficiind si de rapoarte exacte", a declarat Aurora Enghis, manager la ARBOmobile, divizie a ARBO Interactive.

Printre cele mai importante site-uri din portofoliul ARBO Interactive ce vor afisa mesajele comerciale personalizate se numara m.antena3.ro, m.hotnews.ro si sharemobile.com.

"Odata cu deschiderea apetitului pentru folosirea targetarii precise in campaniile de mesaje si insert-uri in factura telefonica, de acum vom oferi impreuna cu Vodafone posibilitatea folosirii acelorasi criterii pentru a livra publicitate online pe site-uri optimizate pentru vizualizare pe telefonul mobil. Astfel, banner-ul publicitar poate fi vizualizat doar de persoanele de sex masculin din Bacau, posesori de smartphone, cu varsta intre 25 - 35 ani, daca asta este target-ul ce ne intereseaza", a declarat Cristi Marinescu, director executiv al Splendid Interactive.

Regia Splendid Interactive va extinde parteneriatul cu Vodafone Romania pe solutia de mobile advertising catre site-urile libertatea.ro, cancan.ro si capital.ro.

"Targetatea demografica a campaniilor de mobile marketing constituie un pas important in monetizarea acestui canal de comunicare, ce nu mai poate fi ignorat de clientii de publicitate. Acestia vizeaza publicul tanar si activ social, mai ales in conditiile in care traficul mobil - doar cel masurat de SATI - a crescut cu circa 160% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ca vizite", a spus Dragos Stanca, managing director F5, companie care detine regia de vanzari F5 X-Media.

Din portofoliul F5, serviciul AdPlus va fi implementat pe site-urile realitatea.mobi, m.cotidianul.ro, m.standard.ro.

Prin serviciul AdPlus, clientii Vodafone pot primi, doar cu acceptul lor, informatii despre cele mai recente lansari in domeniile de care sunt interesati, mesaje comerciale cu privire la brandurile preferate si continut personalizat pe telefonul mobil.
In prezent, serviciul AdPlus ofera opt canale de mobile advertising: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, bannere in site-uri de Internet mobil si in portalul Vodafone live!, inserturi in factura Vodafone, publicitate in Vodafone.ro si YouthSMS.ro.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri