Prin comparatie, intreg standul Rusiei este decorat ca intr-o lume a basmelor, cu casute, lacuri, nuferi, punti suspendate si plante exotice. Pe tavan este amplasata o nava spatiala, iar pe o parte din peretii imbracati in frunze sunt ecrane cu papusi vorbitoare.
Cele mai vizitat pavilion este cel al Chinei, urmat de cel al Japoniei, unde predomina tehnologia high-tech, de la aparatura electronica ultramoderna pana la roboti care vorbesc.
Pavilionul Chinei este atat de cautat incat vizitarea lui trebuie programata cu cateva zile inainte. Țarile europene cu cel mai mare succes la Expo Shanghai sunt Germania, Franta si Spania. In mijlocul pavilionului Germaniei, de exemplu, este amplasata o sfera imensa, care interactioneaza cu publicul.
Arabia Saudita are in centru un mic pod, iar imprejur sunt proiectate imagini video din desert sau cu istoria tarii.
Printre atatea pavilioane cu proiectii multimedia, micul romanesc reuseste sa faca fata, pentru ca si la pavilionul Romaniei este coada in fiecare zi. Restaurantul cu specific national, unde se vand mici si sarmale, nu este niciodata gol, iar spectacolele care au loc de mai multe ori pe zi atrag si ele vizitatori.
De la inceputul expozitiei, pe 1 mai, pavilionul Romaniei a fost vizitat de peste doua milioane de persoane, dar organizatorii se asteapta ca pana la final, respectiv pe 31 octombrie, numarul celor care au intrat in pavilionul cu mici si sarmale sa ajunga la 7 milioane.
In fiecare zi, la Expo Shanghai intra intre 250.000 si 450.000 de vizitatori, iar pana pe 31 octombrie organizatorii se asteapta ca numarul total sa ajunga la aproximativ 70 de milioane de persoane.
Pentru aceasta expozitie, China a alocat un buget de circa 3,5 miliarde de dolari.
Sursa foto: en.expo2010.cn
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: