Pelicula americana Inception (Inceputul), care il are in rolul principal pe Leonardo DiCaprio, a realizat in weekendul lansarii (30 iulie-1 august) incasari de circa 657.000 de lei in cinematografele romanesti. Filmul ocupa locul al doilea in topul celor mai performante debuturi non-3D ale anului, dupa Twilight Eclipse.

Thrillerul a carui actiune are loc pe taramul viselor a strans in cinematografele romanesti circa 34.000 de spectatori, care au generat incasari de 657.000 de lei, a declarat pentru Wall-Street Andreea Comanici, director general al InterComFilm, distribuitorul peliculei.

Dintre peliculele non-3D ale lui 2010, Inception ocupa locul al doilea la incasari per weekend, dupa partea a treia din seria Twilight – Eclipse. Ambele au fost insa devansate de debutul unor productii tridimensionale precum Avatar sau Alice in Tara Minunilor.

Si la nivel global Inception a avut parte de o lansare in forta, ocupand primul loc in box office-ul american, cu incasari de 60,4 milioane dolari in weekendul 16-17 iulie. Potrivit nytimes.com, Inception este cel mai performant debut, din punct de vedere financiar, din cariera actorului Leonardo DiCaprio. Chiar daca Titanic a devenit pana la urma unul din filmele cu cele mai mari incasari din istorie, in weekendul lansarii a incasat numai 28 milioane dolari.

Inception este regizat de Christopher Nolan, care a semnat si Batman - The Dark Knight. Este produs de casa Warner Brothers in parteneriat cu Legendary Pictures.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri