Producatorul de materiale de constructii AdePlast a cumparat tot spatiul publicitar de pe stadion, pentru meciul FC Timisoara-Myllykosken Pallo din Europa League.
“Adeplast este de mult timp pe stadioane. Unde mergeam noi veneau si altii. Acum toate stadioanele sunt pline cu adezivi. Am luat aceasta decizie pentru ca am vrut sa respiram singuri pe stadion un aer care sa nu fie infestat de alte produse”, a declarat pentru Wall-Street Marcel Barbut (foto), proprietarul AdePlast.

Potrivit lui Bogdan Stefanescu, director de vanzari la International Sport Management, compania care gestioneaza spatiul publicitar de pe stadioanele de fotbal, miscarea AdePlast este o premiera pentru piata din Romania. “Clientul are 90 de minute din 90 de minute. Toata audienta meciului apartine AdePlast”.

Compania a cumparat si spatiu in calupurile publicitare ce vor fi difuzate pe perioada meciului. Proiectul de pe stadion este estimat la cateva zeci de mii de euro.

Meciul FC Timisoara-Myllykosken Pallo are loc in seara de joi, 5 august, de la ora 20.30 si este transmis pe TVR.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri