Operatorul de telefonie mobila Cosmote si-a lansat noua platforma de comunicare pentru promovarea produselor prepaid. Platforma prezinta spatiul virtual Cafe 076, populat de tineri, adresandu-se direct unui public targetat pana acum in special de catre rivalul Vodafone.
Café 076 este un spatiu unde protagonistii reclamelor, Miki, Dan si Andrei, trec prin diferite situatii. Platforma de comunicare a fost dezvoltata impreuna cu Ogilvy Romania.

“Cu aceasta noua platforma de comunicare, am ales sa construim o locatie noua si unica, creata special pentru a reflecta viata de zi cu zi a tinerilor care socializeaza cu prietenii lor. Cu un decor unic si caractere recurente pentru toate reclamele, credem ca brandul va castiga chiar mai multa consistenta iar publicul va raspunde pozitiv noilor noastre oferte”, a declarat Costas Kapetanopoulos, Marketing and Communication Director, Cosmote Romania.

“Un pas firesc dupa schimbarea sloganului - «Lumea noastra esti tu» – este acela de a sustine promisiunea brandului si la nivelul comunicarii de produs. Asa a aparut cafeneaua 076, locul in care mergi atunci cand vrei sa fii tu, sa iesi cu prietenii la discutii, sa te distrezi, sa-ti dai prima intalnire, un loc special si efervescent in care lumea ta se deschide. Fiecare spot aduce in prim-plan alte personaje cu alte povesti, fiecare cu lumea lui diferita - dar extrem de veridica. Ceea ce ne dorim este ca toata comunicarea Cosmote sa surprinda momente din viata reala, in care oamenii sa se regaseasca”, a adaugat Cristi Simion, Group Creative Director Ogilvy&Mather

Lansarea platformei include doua componente principale: campania integrata de publicitate “Muzica”, ce promoveaza extraoptiunea 4 in 1 pentru Cartela Cosmote, sub sloganul “Mai multi prieteni, mai multa distractie!”; si campania “Adevar sau Provocare” ce promoveaza extraoptiunea Start pentru Cartela Cosmote, construita in jurul mesajului cheie: “Provoaca pe cine vrei tu la discutii!”

Echipa Ogilvy care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Albert Nica - Executive Creative Director, Cristi Simion – Group Creative Director, Cristi Dita – Art Director, Alexandra Manoila – Copywriter, Andreea Constantinescu - Art Director, Alexandru Badarau – Copywriter, Anca Ungureanu - Art Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Raluca Petrescu - Account Director, Bogdan Sonea - Account Manager, Claudia Dobrea - Account Executive, Raluca Sultan - Senior Strategic Planner.

Din partea Cosmote Romania, echipa care a coordonat crearea acestei platforme de comunicare este formata din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghita – Head of Prepaid & VAS Communication Office, Anca Abaza – Brand Manager Prepaid, Ciprian Postelnicu – Media Manager, Elena Raduta – Media Specialist.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri