Pe de alta parte, partenerii targului beneficiaza de comunicare directa cu comerciantii, au posibilitatea sa organizeze degustari, sa intereactioneze cu principalii factori de decizie din domeniul lor de activitate, sa afle solutii practice pentru optimizarea afacerii.
Mai mult decat atat, organizatorii pun accent pe solutiile practice, astfel ca la fiecare eveniment are loc o simulare a amenajarii unui magazin de proximitate, o demonstratie “live” a unei solutii eficiente pentru atragerea clientilor.
Evenimentul de la Bucuresti este al treilea eveniment realizat in acest an sub marca Autentic Trade Show, primele doua avand loc la Brasov si Cluj, ambele fiind de un real success cu participarea a peste 150 de comercianti per eveniment. Seria de actiuni Autentic Trade Show, va continua in aceasta toamna in urmatoarele orase: Iasi (6 octombrie), Timisoara (28 octombrie) si Constanta (30 noiembrie).
Agentia Autentic Evenimente si Consultanta este specializata in conceperea si implementarea unor evenimente si platforme de trade marketing dedicate industriei FMCG, HORECA si celei farmaceutice. Strategia agentiei este orientata spre mediul business-to-business si instrumentele ei de lucru sunt adaptate acestei abordari. Serviciile agentiei Autentic Trade cuprind un set integrat de consultanta si dezvoltare a unor macro-evenimente specifice, precum: conferinte de trade, congrese, road-show-uri, targuri si expozitii tematice in toate orasele tarii, platforma online si emisiune TV (comerciantul.ro), toate destinate industriei de retail din Romania.
Pentru detalii privind participarea la evenimente va rugam contactati:
Iuliana Zamfirescu: iuliana.zamfirescu@autentic-trade.ro
Anca Rebegea: anca.rebegea@autentic-trade.ro
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: