Cotidienele nationale au inregistrat scaderi in linie ale vanzarilor in perioada aprilie-iunie 2010, potrivit ultimului val de masuratori al Biroului Roman de Audit al Tirajelor. O usoara crestere a inregistrat Adevarul, iar Financiarul si-a dublat numarul de exemplare vandute.

Cel mai vandut ziar din Romania ramane tabloidul Click, detinut de Adevarul Holding, cu vanzari medii de 207.400 exemplare per editie, in perioada aprilie-iunie 2010, in usoara scadere fata de perioada similara a anului trecut. Este urmat de tabloidul trustului Ringier, Libertatea, care insa a pierdut aproape un sfert din vanzari in al doilea trimestru.

Alte titluri care au inregistrat scaderi considerabile sunt Curierul National (71%), Gazeta Sporturilor (36%) si Evenimentul Zilei (35%). In general, vanzarile ziarelor au scazut cu procente de doua cifre in perioada mentionata.

Singura publicatie care a raportat o crestere importanta este Financiarul, parte din trustul Intact, care a pornit insa de la vanzari de numai 4.000 de exemplare per editie.

Sursa: BRAT


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si