Patru companii internationale concureaza in licitatia ARMA pentru masurarea audientelor

GfK Romania, The Nielsen Company, Kantar Media Audiences si Mediaresearch au trimis oferte pentru masurarea audientelor TV, potrivit lui Costin Juncu, director executiv al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor(ARMA).

Datele de audienta TV sunt furnizate, incepand din 2008 si pana la sfarsitul lui 2011, de catre GfK Romania. Noua licitatie va stabili furnizorul de date de audienta in perioada 2012-2015.

Fata de licitatia din urma cu patru ani, brieful ARMA are cerinte suplimentare, legate de masurarea emisiei digitale, a platformelor digitale, IPTV si a altor servicii legate de platformele digitale, a declarat Costin Jucu, pentru Wall-Street.

Valoarea contractului va fi stabilita in functie de ofertele financiare ale participantilor la licitatie. Contractul incheiat cu GfK pentru perioada 2008-2011 a avut o valoare de circa 8 milioane euro.

Despre subiect a scris si paginademedia.ro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri