Frank Group semneaza campania de retragere de pe piata a modelului Skoda Octavia Tour

Lansata pe piata internationala in 1996 si sosita in Romania doi ani mai tarziu, Skoda Octavia Tour lanseaza o campanie de comunicare dedicata retragerii de pe piata.

“Sa nu va mirati daca dealerul auto o sa va recomande un tractor, sau, poate, o locomotiva. Probabil ca ar fi in stare sa vi le cumpere chiar el, doar ca sa se asigure ca nu ramane fara Skoda Octavia Tour. Glumim, fireste, insa doar pentru a arata cat de mult este pretuita aceasta masina de catre cei de la Skoda”, spune Teodor Cucu, Creative&Strategy Director Frank Group.

Spotul intitulat ”Dealerul Refractar” are ca tagline “Ne e greu sa ne despartim de Skoda Octavia Tour. Dar cu asa oferta, nu prea avem de ales”. Campania dezvoltata de Frank Group are si o componenta de print. Ambele semnalizeaza ca este ultima ocazie de a cumpara o Skoda Octavia Tour pentru 8.655 de euro (TVA si trei prime de casare incluse).

Echipa Frank a fost formata din Teodor Cucu - Creative&Strategy Director, Ioana Tomescu - Strategic Planner, Adrian Dragan - Senior Copywriter, Irina Chira - Senior Art Director si Romeo Bunescu - Account Manager. Filmat de casa productie Saga Film, spotul a fost regizat de Dobrivoie Kerpenisan.

Octavia Tour este prima generatie a familiei Octavia, fiind lansat în urma cu aproximativ 14 ani, la Salonul Auto de la Paris. In toata aceasta perioada, au fost fabricate 1,4 milioane de unitati. In Romania s-au vandut peste 40.000 de autoturisme.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri