Agentia Grey Romania, prin divizia de consumer activation G2, va gestiona contul de comunicare de retail al Vodafone, a declarat pentru Wall-Street Dan Medrea, Area CEO al Grey pentru Ucraina, Bulgaria si Romania.

Compania de telecom a organizat o licitatie pentru contul de comunicare de retail, ai carei finalisti au fost McCann Erickson (care gestioneaza comunicarea de ATL a Vodafone) si Scala JWT (agentia care detinea anterior contul de retail communication).

Printre serviciile pe care G2 le va oferi Vodafone se numara comunicarea de retail, promotii de vanzari si realizarea materialelor la punctele de vanzare.

Prin colaborarea cu Vodafone, Grey recastiga un client din domeniul telecom, dupa ce la inceputul lui 2009 a pierdut contul Romtelecom in favoarea Graffiti BBDO.

Printre clientii diviziei G2 se mai numara BAT, P&G (cu servicii de shopper marketing) si Eastpak.

Citeste si: Cum a adus noul sef al Grey contul BAT in portofoliul agentiei


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si