Campania Fotbal Adevarat, realizata de Webstyler si GMP pentru brandul Timisoreana, a primit joi seara Silver Drum in grupa Interactive la Golden Drum. Grupa este deschisa participarii globale, iar Fotbal Adevarat a concurat cu campanii realizate de agentii din intreaga lume.

Premiul obtiunut la editia 2010 a festivalului international de la Portoroz se alatura Silver Drum-ului primit de Webstyler in 2007 in aceeasi competitie si unei nominalizari la Cannes.

”Ma bucura premiul, care e o confirmare pentru o campanie cu totul speciala pentru noi. E o campanie in care ne-am fi dorit sa putem participa ca fani, sa putem ajunge pe teren cu Tudorel Stoica sau Cartu. O campanie care vorbeste despre valori adevarate in timp ce consumatorii interactioneaza in, cred eu, cel mai memorabil mod cu brandul. Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc in ce context am obtinut acest premiu, intr-o competitie cu Publicis New York si EURO RSCG Paris. Iar colegii mei de la Webstyler si GMP merita cu atat mai mult felicitati”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Campania Fotbal Adevarat a fost realizata de o echipa comuna Webstyler si GMP pentru Timisoreana, care si-a dorit ca prin aceasta campanie sa vorbeasca despre valori precum pasiunea, dedicarea si fair-play-ul. Campania a adus in fata suporterilor 11 purtatori de cuvant, legende care si-au castigat pe viata dreptul de a vorbi despre Fotbalul Adevarat. Timisoreana este sponsor principal al Cupei Romaniei.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza