Gap Inc, unul dintre cei mai mari retaileri de moda din lume, a renuntat dupa 20 de ani la logo-ul care l-a consacrat, prezentand la inceputul acestei saptamani noua imagine a companiei. Reactiile nu au intarziat sa apara insa, in special in social media, fanii brandului dezaproband cu vehementa decizia prin sute de comentarii pe Facebook si Twitter, anunta Brandrepublic.com.

In aceste conditii, retailerul a inlaturat deja noul logo de pe pagina sa de Facebook, lansand o campanie prin care utilizatorii sunt invitati sa trimita companiei propriile idei de emblema. Totul s-a intamplat in mai putin de o saptamana, noul logo Gap nereusind sa ajunga nici macar in Marea Britanie ca urmare a sutelor de comentarii dezaprobatoare de pe Facebook, Twitter si bloguri.

“Noul logo a fost introdus luni (n.r. 4 octombrie), fara a beneficia de o lansare oficiala. Este parte a evolutiei brandului si va fi prezentat online in curand. Suntem deschisi oricarui feedback din partea consumatorilor nostri, insa este prematur sa spunem daca logo-ul va ramane in forma actuala sau nu”, a declarat un purtator de cuvant al companiei.

Gap a fost lansata in 1969 si opereaza in prezent aproximativ 300 de magazine in Europa si Asia, fiind cel de-al 84-lea cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului Interbrands din 2010.

Interbrands evalueaza brandul Gap la circa 4 miliarde de dolari.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Vor cumpara romanii prin retele sociale?