GMP PR isi lanseaza departament de management de criza

Agentia GMP PR si-a lansat un departament specializat in managementul situatiilor de criza, care ofera servicii precum evaluarea riscului, training, consultanta si management al crizelor de comunicare. Echipa poate fi apelata de catre clienti 24 de ore pe zi / 7 zile pe saptamana.

Departamentul format din trei specialisti in comunicare de criza este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR. Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Constantinescu preia si functia de Head of Crisis Division. Echipa coordonata de ea a gestionat peste 30 de crize complexe de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, product recall, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.

“Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare”, a declarat Ana-Maria Constantinescu, Head of Crisis Division.

Serviciile oferite 24/7 on call de departamentul nou format se inscriu in doua categorii, crisis prevention (issue tracking, media training, crisis manual, crisis simulation) si crisis management (stakeholders mapping, strategie de raspuns, monitorizare, training purtator de cuvant).

Printre clientii GMP PR se numara Petrom, Apa Nova, Romtelecom, Pepsi, Ericsson Romania, A&D Pharma, Henkel, Ursus Breweries, Muller, HP, Toyota sau Interex.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri