Starcom MediaVest Group, compania de media parte din grupul Leo Burnett Romania, a investit peste 150.000 euro in dezvoltarea infrastructurii IT si telecomunicatii, pentru un Data Center care respecta standardele in domeniu. Totodata, SMG intentioneaza sa dubleze aceasta investitie pentru a obtine certificarea pentru Sistemul de Management pentru Securitatea Informatiei (SMSI).
“Am fost mereu atenti ca informatiile si procesele sa fie tot timpul structurate si am dezvoltat o aplicatie specifica - Smart Efficient - pentru a ne ajuta in munca de zi cu zi, de la flow-ul de documente la aplicatiile financiar-contabile, raportare in timp real si chiar salvare si arhivare de documente. De asemenea, am pus mereu accent pe securizarea informatiilor noastre si ale partenerilor nostri, iar acum suntem prima companie din domeniul comunicarii care a demarat procedura de obtinere a certificarii SMSI”, explica Stefan Iordache, Managing Partner, Starcom MediaVest Group.

Sistemul SMSI furnizeaza recomandari pentru tinerea sub control a riscurilor informationale, pornind de la principiile de baza ale standardului: confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea informatiei. Implementarea setului de 135 de proceduri de IT si de management asigura o securitate pe termen lung a informatiilor Starcom MediaVest Group, dar si a informatiilor clientilor si partnerilor de afaceri ai companiei.

“Am luat decizia strategica de a porni demersurile pentru certificarea SMSI in ciuda unei investitii materiale deloc neglijabile pentru a minimiza riscurile informationale, dar si pentru a gestiona corect initiativele de CRM ale clientilor nostri. Stim ca certificarea presupune o procedura laborioasa si time-consuming, insa cred cu tarie in utilitatea acestui demers”, conchide Stefan Iordache.

Printre clientii Starcom MediaVest Group se numara: Automobile Dacia Renault, Avon Cosmetics, Bergenbier SA, Kraft Foods Romania, Friesland, Glaxo Smith Kline, Procter & Gamble, Philip Morris si Samsung.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri