eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, isi lanseaza noua imagine si noul site, dupa un proces de rebranding realizat impreuna cu consultantii Brandient.
Noua identitate este reprezentata in primul rand de logoul in albastru si rosu, redesenat in linii mai simple si care va juca un rol central in comunicarea brandului mai ales prin faptul ca nu va fi un logo fix. Astfel, in afara logoului corporate, care este unul simplu, pe site si in comunicarea de marketing, logoul eMAG va aparea intr-un numar practic nelimitat de variante, fiecare dintre ele fiind adaptata unei situatii anume, unui client, unui eveniment deosebit sau chiar unei perioade a zilei. Logoul eMAG va ingloba mereu un obiect rosu: un mar, o jucarie, o floare, o ceasca rosie de cafea.

“Ideea partenerilor nostri de la Brandient de a duce personalizarea experientei clientilor pana in cel mai important element vizual al brandului, in logoul eMAG, ne-a cucerit din prima secunda,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile ca poate face cel mai bine: sa intuiasca ce ii va face fericiti pe clientii sai, si sa pregateasca fiecare detaliu astfel incat sa intreaca asteptarile acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv si ergonomic, iar noua identitate vizuala reflecta aceste trasaturi cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiecteaza leadership, simplitate si emotie cu ajutorul obiectelor rosii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.

Noul site eMAG a fost conceput in jurul ideii ca oricine sa gaseasca cat mai simplu ceea ce isi doreste. Structura site-ului este minimalista si lasa produsele sa fie vizibile in fotografii de mari dimensiuni. Pentru publicarea opiniilor clientilor despre produse a fost alocat un spatiu mai larg.

Revitalizarea identitatii vizuale eMAG este insotita si de o improspatare la nivelul culturii organizationale, prin organizarea unor programe interne de informare si familiarizare a tuturor angajatilor cu noua identitate, cu viziunea si obiectivele companiei.

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. In prezent, este cel mai mare retailer national de produse IT. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sase showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara si Constanta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri