Graffiti BBDO semneaza noua platforma de comunicare Romtelecom

Graffiti BBDO semneaza noua platforma de comunicare pentru Romtelecom, care dramatizeaza ofertele speciale de sarbatori ale companiei pentru serviciile de telefonie fixa (Voce) si Internet de banda larga (ClickNet), sub conceptul: "Cumperi 1, primesti 3”.

Noile executii pastreaza directia cinematografica, aceeasi care a consacrat campaniile Romtelecom in ultimii doi ani, insa abordeaza un stil diferit. Dupa seria Thriller Movie sau serialul de animatie Familia Telcu, noua platforma introduce un gen nou, mai dinamic, specific filmelor de actiune, reprezentat de un super agent.

“Atat noi cat si clientul am simtit nevoia de a contura in toamna aceasta o campanie dinamica, alerta, care creeaza in toate mediile un sentiment de «blockbuster», tocmai pentru ca ofertele de sarbatori pe care Romtelecom le arunca pe piata sunt de-a dreptul «explozive»”, spune Andreea Sandu, Group Account Director, Graffiti BBDO.

Noile campanii se desfasoara in lunile noiembrie si decembrie pe TV, radio, presa, OOH si in-store.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri