Cu o experienta de peste 10 ani in comunicarea de brand, Alina Damaschin preia conducerea agentiei de PR a grupului Tempo de la 1 decembrie, data la care Simona Dan se va retrage din aceasta pozitie pentru a se dedica “unor noi oportunitati profesionale”, anunta compania .
“Ca om de comunicare, este o oportunitate sa contribui alaturi de echipa Rogalski Grigoriu la evolutia PR-ului mai aproape de business si intelegerea consumatorului. Am convingerea ca impreuna putem activa cele mai relevante «social media relations» si putem crea idei cu substanta si impact pentru consumatorii clientilor nostri”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

Alina Damaschin are o cariera de peste 10 ani in industria de comunicare, lucrand ca account director, apoi client service director si ulterior co-fondator al unei agentii de comunicare digitala. A coordonat campanii pentru branduri locale si internationale - Rexona, Ariel, Pampers, Philips, Caroli, Holcim, Ferrero - si a fost de asemenea activa in promovarea de mesaje sociale pentru Crucea Rosie sau pentru Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului, alaturi de care a coordonat campania „Casa de copii nu e acasa”. In ultimii 3 ani, a fost implicata in coordonarea de campanii de comunicare integrate dezvoltand componente de comunicare de brand pentru mediul digital.

Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia din cadrul Tempo Creative Group care asigura managementul reputatiei organizatiilor si brandurilor. Avand o echipa de 15 consultanti specializati prin Chartered Institute of Public Relations, Rogalski Grigoriu este agentia de PR cu expertiza in consumer, healthcare, tech PR, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis&issues management, online PR.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri