Agentia TBWA a castigat, in urma unui pitch, contul de comunicare al McDonald’s Romania.

McDonald’s a lansat procesul de selectie in luna octombrie, invitand la licitatie cele trei agentii cu care compania colaboreaza pe plan global.

“Suntem mandri ca am condus un proces de selectie care a avut drept rezultat alegerea TBWA, agentia a carei prezentare a fost cel mai bine aliniata valorilor noastre si importantei pe care o acordam clientilor nostri”, a declarat Karen Bishop, Director General al McDonald’s Romania.

“Doresc sa multumesc DDB pentru parteneriatul pe termen lung si pentru succesul pe care l‐am construit impreuna”, a continuat Karen Bishop.

McDonald’s a deschis primul restaurant in Romania acum 15 ani, avand in prezent o retea de 63 de resturante in 21 orase. Compania angajeaza 3.600 de oameni in Romania si a avut in 2009 o cifra de afaceri de 418 milioane lei.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Un nou site a fost închis în România pentru publicarea de informații false
Setari Cookie-uri