The Secret Service comunica pentru Hertz

The Secret Service va furniza servicii de creatie, strategie si media pentru Hertz Lease Romania.
Parteneriatul a demarat prin lansarea primei campanii dezvoltata sub conceptul Orice masina poate fi "masina de serviciu". Ideea creativa a campaniei are radacini emotionale romanesti: "Stop a mea!", exclamatia folosita ori de cate ori o masina, in general, starnea interesul si dorinta de posesie.

Campania, cu o durata de doua luni, se manifesta targetat in online, in presa de business, in reviste auto, precum si prin direct marketing.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri