Revista blogurilor de business: Cele mai importante subiecte ale zilei

Citeste aici care sunt cele mai interesante subiecte de business tratate de bloggeri astazi.

Businessday scrie ca in acest an, valoarea PIB va fi in jurul a 510 miliarde lei sau 120 miliarde euro, insa o parte importanta din aceasta suma reprezinta autoconsumul, respectiv valoarea bunurilor produse si consumate in gospodariile populatiei. Astfel, conform Comisiei Nationale de Prognoza, valoarea autoconsumului populatiei ca si componenta a PIB va fi in 2010 de 38,7 miliarde lei sau 7,6% din PIB.

Manafu lanseaza o discutie despre cum va arata agentia de publicitate a viitorului (apropiat). "La noi, la Londra, brief-ul este pus pe masa. Nu conteaza cine ia campania, ca e agentia de PR, cea de online ori cea de publicitate. O ia cel care vine cu ideea cea mai buna!”, i-a impartasit lui Cristian Manafu un om din PR dintr-o retea de advertising globala.

Dan Popa a incercat sa caute elementele comune pe baza carora oamenii din banci sunt respinsi atunci cand se prezinta la interviurile organizate de concurenta. Astfel, de cele mai multe ori candidatii sunt fie “varza” , “mototoli” sau “blonde“, fie au pretentii salariale de mii de euro, ceea ce ii descalifica din start. Mai avem apoi candidatii “cam agitati” sau “nu pricep efectiv ce presupune postul” la care aplica.

Tehnologia 4G este impresionanta si nu exista nicio indoiala ca utilizatorii vor acces la viteze mai mari, dar trebuie lucrat cu atentie la costuri, detalii tehnice, pentru ca experienta sa fie cea mai buna, scrie astazi Dan Dragomir.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »



Setari Cookie-uri