Brand Connection a fost aleasa agentia de media a producatorului de morarit si panificatie Titan, prima campanie dezvoltata in urma acestui parteneriat fiind lansarea brandului de toast HapiHap.
Brand Connection a dezvoltat strategia si planul de media pentru campania “HapiHap iti face pofta”.

Echipa dedicata proiectelor din partea agentiei este formata din George Badarau - media planner, Ruxandra Stan - buying manager, Marina Marin - research. Din partea Titan echipa este formata din Leonhard Gollegger - head international marketing & sales, Violeta Niculae – marketing manager, Paula Georgescu – national key account manager si Dorina Dobre - retail sales manager.

Titan este unul dintre cei mai importanti jucatori ai industriei de morarit si panificatie din Romania. Compania comercializeaza faina, malai, gris, pesmet, produse finite de tipul cerealelor, painii, cozonacilor si produselor de patiserie. In prezent, Titan are circa 880 de angajati in cele doua centre din Bucuresti si Targu Mures.

Compania are bugetate pentru urmatorul an investitii de circa 3 milioane de euro, destinate in special modernizarii echipamentelor si liniilor de productie, cat si pentru extinderea retelei de magazine Belforno din Bucuresti.

Brand Connection este membra a grupului Interpublic, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume, format din reprezentante in 20 de tari.

Brand Connection Romania s-a infiintat in anul 2005, iar in prezent are o echipa formata din 10 oameni. Portofoliul agentiei include Intesa Sanpaolo Bank, CSC Pharmaceuticals, Labormed, Porsche Inter Auto Romania, Lilly, La Redoute, Titan, Teva (vitaminele Tuti), The AD Store (Auchan, Kiabi, Patria Credit), Editura Maxam, Militari Shopping Center (prin Schilling Werbeagentur), Zdorvit (Lacalut), Phillip Morris.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri