Business-ul de cupoane si reduceri online Groupon, start-up lansat in urma cu doi ani si care a atins venituri de 500 mil. dolari in 2010, a atras o runda de finantare record din partea investitorilor in valoare de 950 mil. dolari, informeaza New York Times.
Printre numele importante care investesc in Groupon se numara Andreessen Horowitz si Kleiner Perkins Caufield & Byers.

Afacerea, lansata in urma cu doi ani, are sediul in Chicago si a ajuns rapid in topul celor mai importante companii din domeniul online.

“Au descoperit codul unei formule prin care ofera acces la Internet comerciantilor online. Este un canal de marketing eficient. Este o afacere importanta, intrucat pana acum existau multi comercianti online care nu au putut folosi Internetul ca si vehicul de marketing”, a declarat Marc Andreessen, co-fondatorul Andreessen Horowitz.

Acesta considera Groupon, Facebook, Skype si Zynga — companii in care firma sa investeste – drept “cele mai promitatoare patru companii in era actuala a start-up-urilor online”, comparabile cu Google, Yahoo, eBay si Amazon in urma cu 10 ani.

Printre investitorii care au contribuit la aceasta runda de finantare se mai numara Battery Ventures, Greylock Partners, Maverick Capital, Silver Lake, Technology Crossover Ventures si DST.

Rob Solomon, presedintele Groupon, a declarat ca in prezent exista foarte multe afaceri mici care pot asigura in continuare dezvoltarea rapida a companiei pe care o conduce in zone precum restaurante pana la cabinete de avocatura. In plus, Groupon va asigura acestor afaceri si alte servicii, precum instrumente care sa le ajute in gestionarea relatiei cu consumatorii, aici intrand si posibilitatea de a organiza singure promotii.

Cititi un interviu acordat Wall-Street.ro de catre Cem Tunakan, managerul Groupon Romania
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri