Comunicarea in retelele sociale se numara printre cele mai cerute servicii de catre clientii agentiilor de PR, alaturi de comunicarea in managementul schimbarii (integrari, restructurari, eficientizare) si creative business thinking, adica solutii creative de implicare a consumatorilor, potrivit Terezei Tranaka, managing partner Oxygen PR.

Tereza Tranaka, fostul director de Corporate Affairs al Cosmote Romania, a bifat doua schimbari importante in 2010: si-a lansat propria agentie de PR, Oxygen Public Relations, si a gasit o forma noua de a-si practica pasiunea pentru ciclism, revista MBike.

Oxygen Public Relations s-a lansat oficial in februarie 2010, la un an si jumatate dupa ce Tereza Tranaka a plecat de la Cosmote pentru a conduce biroul din Romania al Civitas Global Ketchum, o agentie de comunicare cu origini turco-grecesti. Isi dorea sa aiba propriul start-up inca de pe cand a inceput sa lucreze in PR, in cadrul unor agentii din Statele Unite, conduse de femei antreprenor. “Nu erau agentii mari, dar erau agentii foarte bune si femeile acestea reusisera sa faca niste lucruri foarte frumoase. Mi-a placut mult modelul lor de business. Si de atunci mi-am propus ca la un moment dat sa fac si eu acelasi pas”, povesteste ea.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Decaderea TV-ului in media: cand ar putea fi depasit de digital?