Regia de presa locala Midas Media si partenerii sai, reuniti sub brandul Presa Buna, vor scadea preturile de publicitate la jumatate, incepand cu 1 februarie, a declarat Silviu Ispas, managing partner Midas Media, pentru Mediafax.

Silviu Ispas sustine ca presa scrisa are un viitor, daca se va repozitiona si se va adapta la conditiile de piata, punand accent pe diversificarea si calitatea continutului.

“Presa scrisa nu va muri! Ea trebuie doar sa se reinventeze, iar experienta din alte tari a aratat acest lucru. Motivul pentru care spun asta este ca presa scrisa este un mediu de comunicare solid, viabil si eficient”, a declarat Ispas.

De la 1 februarie, Midas si Presa Buna vor scadea preturile de publicitate la jumatate, pentru o repozitionare pe piata.

“Este o decizie si un gest care, pe de o parte, readuce presa locala pe un loc foarte bun in competitia cu orice tip de media, ca si cost al investitiei publicitare, iar pe de alta parte, intinde o mana clientilor de publicitate carora le pasa nu numai unde, dar si cu ce efect sunt cheltuite bugetele lor de publicitate”, a mai spus Ispas.

Obiectivul Midas pentru acest an este realizarea unui sistem prin care clientii de publicitate sa ajunga la mase mari de cititori.

De asemenea, compania este in curs de a stabili un parteneriat pe termen lung, pentru derularea unui proiect finantat prin fonduri europene pentru diversificarea si specializarea editoriala a produselor din portofoliu, a mai spus oficialul Midas Media.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si