Dintr-un total de 2.591.100 utilizatori de Facebook in Romania, 1.252.440 (48,34%) au adaugat orasul de resedinta la profilul lor de pe reteaua sociala, iar din acestia, 24,22% (303.360) sunt in Bucuresti, potrivit Facebrands.ro, primul serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania.

Cifrele Facebrands.ro pe orase si judete sunt calculate pe baza datelor despre orasul de resedinta introduse la crearea profilului de catre utilizatorii retelei de socializare. Astfel, din 2.591.100 utilizatori de Facebook in Romania, 1.252.440 (48,34%) au adaugat orasul de resedinta la profilul lor.

Orasele cu cei mai multi utilizatori de Facebook, cea mai mare retea sociala din lume, in afara de Bucuresti, sunt Cluj-Napoca (8,39%), Timisoara (7,25%), Iasi (6,74%), Constanta (4,94%) si Brasov (4,53%). Cifrele de utilizatori pe judete si orase, precum si paginile locale, pot fi accesate pe Facebrands.ro folosind harta interactiva.

“Este pentru prima data cand putem vedea structura utilizarii retelei Facebook in Romania la nivel de oras si de judet. Publicitatea pe Facebook are o importanta componenta locala si de aceea aceste cifre sunt din ce in ce mai importante”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout.

Facebrands.ro, lansat la inceputul lui 2010 de catre agentia de comunicare in social media Standout si dezvoltatorul de solutii web Byte Flux, este primul serviciul de monitorizare a paginilor de Facebook in Romania.

“Cifrele pe care le agregam la nivel local vor fi actualizate permanent. Astfel, managerii paginilor create pentru companii locale sau regionale vor avea o privire de ansamblu asupra universului de utilizatori, cat si deja traditionalul istoric pe zile si saptamani”, a adaugat Andrei Stefan, managerul Byte Flux.

Facebrands.ro monitorizeaza in acest moment peste 5.000 de pagini romanesti create pe Facebook de persoane si institutii (companii, ONG-uri etc.), aratand cresterea numarului de fani al acestora pe zile si saptamani, impreuna cu alte pagini din aceeasi categorie. La aceste informatii se adauga analize pe baza cifrelor monitorizate.

Aceste pagini sunt grupate pe Facebrands.ro in 48 de categorii si 86 subcategorii, cea mai recenta subcategorie creata fiind cea a agentiilor de publicitate/PR, in cadrul categoriei Companii si firme construita impreuna cu IQads.ro.

Sursa foto: http://www.physorg.com/news/2011-01-wall-street-facebook-prospects.html

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri