Agentia de branding Grapefruit isi extinde echipa dedicata proiectelor interactive cu sapte noi membri pentru a raspunde cererii crescute pentru astfel de servicii. Echipei actuale i se vor adauga patru programatori seniori, doi designeri web si un project manager.
Grapefruit dezvolta proiecte interactive din 1999, de cand s-a nascut agentia fondata de Marius Ursache, Stefan Liute si Laurian Gridinoc. Grapefruit a dezvoltat in mediul online cel mai puternic brand romanesc din acea vreme, Connex, continuand cu brandul considerat cel mai de incredere de catre utilizatorii Internetului din Romania in ultimii trei ani, Dacia.

„Noi credem ca mediul digital este pentru foarte multi o alta fateta a vietii, si asta pentru ca nu se mai reduce de mult timp doar la browserul web,” spune Octavian Tanase, Digital Experience Consultant si asociat Grapefruit, cu o experienta de peste 15 ani in integrare de sisteme informatice si management de proiect. ”De la «banalul» MP3 player, la smartphone, ceasuri, ecrane ale ATM-urilor, panouri publice de informare, proiectii pe cladiri, terminale de plata sau chioscuri electronice, in relatie cu banca, partenerii de afaceri sau prietenii, mediul digital se impleteste cu activitatea cotidiana fara sa mai fie nimic special in asta”.

Tanase s-a alaturat echipei Grapefruit in urma cu aproape sapte ani, dedicandu-se proiectelor de marketing digital si branding.

Printre principalii clienti ai Grapefruit in mediul digital se numara companii precum Dacia—al carei brand online a fost gestionat de Grapefruit in ultimii 6 ani—OTP Bank, ING Bank, Labormed sau NNDKP.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri