Kinecto isi ia CEO de la Saatchi & Saatchi

Cu o experienta de 15 ani in comunicarea de brand si coordonarea unor campanii integrate, Carmen Simion se alatura echipei Kinecto cu misiunea de a dezvolta capitalul de competente strategice si creative ale agentiei, alaturi de Radu Ionescu, fondatorul si directorul de creatie al Kinecto.

Carmen Simion a ocupat anterior pozitia de Group Account Director in cadrul Saatchi & Saatchi. A coordonat campanii de comunicare integrata pentru clienti cum sunt Pepsi, Renault, Cosmote, Audi, GarantiBank, Unilever, Kraft Foods, Honda, La Fantana, Alka, Romstal Leasing. In ultimii ani, a fost implicata in coordonarea unor campanii de comunicare cu componente pentru mediul digital dintre care cea mai importanta fiind Generatia A4 - campanie de lansare Audi A4.

”Implementam solutii integrate de comunicare «conduse» de digital si acesta este motivul pentru care am decis sa fac echipa cu Carmen, care are un ADN professional profund digital dublat de o experienta bogata in ATL. E un duo formidabil care, impreuna cu una din cele mai premiate echipe de pe piata, va schimba in urmatorii ani fata digitalului romanesc,” a declarat Radu Ionescu.

„Nu ma consider un om clasic de ATL. Am crescut in publicitate cand nu exista demarcatia intre ATL si BTL, prin urmare am invatat sa fac de toate. Zona de online este un pas firesc pentru mine. Este adevarat, nu vorbesc in termeni de CPC, CTR, CPV, CPM si CPL, dar industria de online din Romania tocmai a facut pasul inainte si am inceput sa vorbim de brand, comunicare, platforme, integrare. De aceea, cred ca prezenta oamenilor cu alte experiente de comunicare in zona de digital este importanta”, a declarat Carmen Simion, CEO Kinecto.

Fondata in 2002 si parte din Tempo Creative Group incepand cu 2008, Kinecto este una dintre cele mai mari agentii de comunicare digitala din Romania.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri