Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins contestatiile depuse de GfK Romania si Mediaresearch, care solicitau anularea rezultatului licitatiei pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul National de Masurare a Audientelor TV intre 2012-2015 si reluarea licitatiei, informeaza Mediafax.ro.

GfK Romania si Mediaresearch au contestat la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor licitatia pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul National de Masurare a Audientelor TV in perioada 2012 - 2015, al carei castigator, anuntat in ianuarie, este Kantar Media Audiences. Cele doua societati au solicitat CNSC anularea rezultatului procedurii si reluarea procesului de selectie a furnizorului Serviciul National de Masurare a Audientelor TV, cu respectarea conditiilor impuse de O.U.G. nr. 34/2006.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Studiu GfK: Cat de mult conteaza review-urile online?