In jur de 81,8% dintre bucurestenii si orasenii din orasele de peste 100.000 de locuitori ofera cadouri de Mos Nicolae, acestia cheltuind in medie aproape 290 de lei, potrivit unui studiu realizat de Mednet Marketing Research Center.

Respondentii vor oferi celor dragi dulciuri (54,3%), imbracaminte sau incaltaminte (41,3%), precum si jucarii (36,1%).

Pe de alta parte, in jur de 16,4% vor oferi cosmetice sau parfumuri, 9,6% vor cumpara fructe, iar 6,3% electronice ori electrocasnice.

Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 21 – 27 noiembrie 2013.

Citeste si:
Cheltuim pe haine si pantofi mai mult decat pe sanatate si educatie
Romanii cheltuiesc pe...

Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Money »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Clujana iese din insolventa dupa doi ani de la deschiderea procedurii
Setari Cookie-uri