Facebook nu trebuie privit ca pe un website si implicit nu trebuie urmarite sistemele de masurare clasice pentru a afla succesul brandului pe cea mai mare retea sociala din lume, considera Jiri Voves, director la Social Bakers. El ofera sfaturi pentru companii despre ce trebuie sa faci pentru a iti dezvolta prezenta pe Facebook.
In prezent, pe Facebook se inscriu 7,9 oameni pe secunda, cei mai multi dintre acestia fiind tineri intre 18-24 de ani (34% din totalul utilizatorilor din Romania) si 25-34 de ani (31%).

Jiri Voves subliniaza ca este important ca Facebook sa nu fie privit ca un website. „Nu conteaza numarul de fani pe care ii atragi, daca ei nu interactioneaza cu brandul tau. A interactiona inseamna a da like-uri dar mai ales a comenta”, spune Voves.

El considera ca cel mai valoros lucru este a reusi sa starnesti dialoguri si sa raspunzi la intrebarile puse de fanii tai. „Daca ei inteleg ca acolo pot afla informatii utile, vor reveni constant”.

„Monitorizeaza-ti prezenta, cunoaste-ti fanii, converseaza cu ei. Diversifica continutul. Daca devine static, oamenii tind sa nu mai interactioneze cu pagina. Pune video si foto”, spune Jiri Voves, in cadrul Social Networks Conference, organizata de Evensys.

Un alt sfat important oferit de Jiri Voves este de a gasi oamenii influenti dintre fani, a interactiona cu ei si a le afla opinia pentru a o folosi ulterior. „Oreo, brand de biscuiti, a reusit sa starneasca interes printre fani printr-un program de loialitate. Cel mai dinamic si interesant fan era premiat si era scos in evidenta”, mai spune Voves.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri