Iulia Serbulea, fost manager la BitDefender, a fost numita in pozitia de business development manager la platforma video autohtona Trilulilu.ro. Ea va conduce departamentul de vanzari din Bucuresti, format in prezent din patru persoane, conform companiei.
Oiectivele principale ale Iuliei Serbulea sunt cresterea vanzarilor si dezvoltarea directiilor de business ale companiei.

Serbulea a ocupat in trecut functia de global online campaigns manager la BitDefender, digital strategy manager la HyperActive, Lowe & Partners sau client service manager la HyperActive, Lowe & Partners. Printre clientii de care Iulia Serbulea s-a ocupat se numara Renault Nissan, ING Bank, Farmaciile Dona, Ferrero Romania, Avon Cosmetics si Johnson&Johnson.

“Este un pas important pentru noi, iar experienta Iuliei va aduce cu siguranta plus valoare echipei Trilulilu. Iulia cunoaste foarte bine mediul online si am incredere ca va reusi sa fie un bun lider si totodata un liant intre businessul Trilulilu si clienti”, a declarat Sergiu Biris, director general Trilulilu.

„Imi doream o schimbare in mediul interactive romanesc in momentul in care Sergiu mi-a prezentat aceasta oportunitate, asa ca am decis sa dau curs propunerii de a ma alatura echipei Trilulilu. Sunt convinsa ca experienta si know-how-ul meu in ceea ce priveste piata de interactive se vor imbina de minune cu forta de vanzari pe care Trilulilu o are in acest moment”, a declarat Iulia Serbulea.

Biroul de vanzari din Bucuresti al Trilulilu a fost deschis in luna iunie 2010 odata cu internalizarea totala a vanzarilor de publicitate.

In prezent Trilulilu.ro are peste 1,2 milioane de utilizatori inregistrati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri