Internautii care detin bloguri sau/si comunica pe Facebook si alte retele sociale se considera „buricul online-ului” si uita ceva esential mediului online – comunicarea. „Oamenii, si ma refer acum in special la online, au uitat sa comunice, sa isi cunoasca cititorii. Se considera «miezul»”, considera Cabral Ibacka, prezentator TV si blogger.
Ibacka subliniaza ca una dintre greselile pe care si el le-a facut a fost sa se considere „buricul Pamantului” atunci cand comunica pe blog sau alte retele sociale, sa transmita informatia si sa isi neglijeze cititorii, sa nu il intereseze in mod special cine sunt ei.

„Am avut de pierdut si m-am indreptat. Acum sunt atent la ei, inmagazinez informatii. De exemplu, despre primii sa zicem 100 de comentatori de la mine de pe blog, stiu destul de multe lucruri – pe unde locuiesc, ce masini au, ce probleme si dileme si inca 2-3 informatii. Pana la urma, asta inseamna social media – comunicare pe toate canalele posibile”, spune Cabral Ibacka, prezent la Webstock 2011, organizat de Evensys.

Ibacka considera ca internautii s-au invatat sa nu asculte si, mai mult, nici macar sa critice. „Observ din ce in ce mai mult ca oamenii uita sa si critice. Noi am invatat sa zicem doar «esti prost, fraiere!», fara sa argumentam de ce. Ne-am obisnuit sa ne certam”, a mai spus Ibacka.

Solutiile? Comunicare mai sincera, poll-uri, apropiere de cititori si followeri si, mai ales, sa renunti a te considera „buricul Internetului” si sa te consideri egal cu cei de la care poti sa inveti cel putin un lucru.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri