Informatiile au fost extrase de la cele mai mari agentii si regii de publicitate online care reprezinta 1.400 de website-uri.

Comparat cu al doilea trimestru al anului precedent, piata de publicitate online din Romania pe primele sase luni ale anului curent a scazut usor, cu 0,6%.

Sectorul financiar a investit cel mai mult in online, urmat de telecom si auto. Cele trei industrii acopera 34% din intreaga piata de publicitate online din Romania. Alte industrii care au investit sume importante de bani in online sunt cea a mancarii, bauturilor, entertainment si media precum si retail online.

Sectorul financiar este, de altfel, singurul mediu care a investit mai mult in online pe primul semestru comparat cu al doilea semestru al anului precedent.

Citeste mai multe reactii despre dinamica pietei de publicitate online din Romania.

Citeste si:

Piata de publicitate online din Romania in 2010 s-a ridicat la 20,4 milioane euro, in crestere cu circa 32% fata de 2009.

Citeste si Romania, ULTIMA din Europa la venituri online: "Nu-i nimic! Avem loc de crestere!"

1. Cum ti se pare cresterea de 4% a pietei de publicitate online pe S1?

2. Crezi ca Romania va reusi sa creasca consistent in urmatoarea perioada, pe online?