Proiectul Buzz, vechi de 18 luni, va fi inchis complet “in cateva saptamani”, conform oficialilor companiei. Miscarea face parte dintr-un efort mai amplu al companiei de a pune accent pe proiectele importante, inchizandu-le pe cele care nu sunt eficiente, scrie CNNMoney.com.
Pe langa Google Buzz, prima incercare a companiei de a intra pe segmentul retelelor sociale, compania a mai anuntat ca va renunta si la Code Search, un instrument pentru gasirea codurilor open-source pe web, precum si la Jaiku, un serviciu similar cu Twitter, achizitionat de Google in 2007.

Prin eliminarea Buzz, Google pune punct unui esec rasunator. Atunci cand Buzz s-a lansat in februarie 2010, utilizatorii de Gmail au fost nemultumiti de faptul ca, automat, setarile serviciului permiteau prietenilor sa urmareasca ce contacte aveau in lista.

La doua zile de la lansare, Google a modificat sistemul dar s-a dovedit a fi prea tarziu.

Utilizatorii nu vor mai putea posta dupa ce Buzz se va fi inchis, dar vor putea urmari in continuare continutul mai vechi de pe Google Profile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri