Firmele romanesti trebuie sa isi sporeasca foarte mult prezenta pe Internet, demers care le va permite, cu investitii minime, accesul la un numar foarte mare de potentiali clienti si implicit venituri mai mari, a declarat marti directorul general al Google Romania, Dan Bulucea.
"Spre exemplu, o firma manufacturiera din Liban, care se ocupa cu pictarea placilor de marmura, a inregistrat o evolutie fulminanta a cererii, respectiv a veniturilor pe piata din Statele Unite cu ajutorul unei pagini web bine pus la punct, fara sa investeasca deloc in reclama. Un alt exemplu il constituie o firma din Israel care produce filtre de apa. Cu ajutorul unui site disponibil in mai multe limbi, si-au extins puternic afacerile in afara Israelului, care este o piata mica", a spus Bulucea, prezent la forumul ZF Digital '11 si citat de Mediafax.

El a mai spus ca vinurile romanesti au mare cautare in Statele Unite, informatie sustinuta de numarul mare de cautari in acest sens.

"Informatia este foarte utila si producatorii de vin locali ar trebui sa isi extinda prezenta pe web cu ajutorul unui site bine pus la punct, diponibil in mai multe limbi, care sa ofere informatiile necesare unui posibil client sau partener de afaceri", a mai spus seful Google Romania.

Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet, are sediul central in Silicon Valley si birouri in America de Nord, America de Sud, Europa si Asia.

In Romania, Google a deschis un birou la Bucuresti la 1 noiembrie 2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri