Yelp, un business de review-uri, a inaintat joi catre organismul de reglementare US Securities and Exchange Commission pentru o oferta publica initiala de pana la 100 milioane de dolari, conform PCWorld.com.

IPO-ul Yelp vine la putin timp dupa ce site-ul de cumparaturi colective (cupoane) Groupon, si site-ul de review-uri Angie’s List, au inceput de luna aceasta sa tranzactioneze pe Nasdaq.

Numarul de actiuni oferite si pretul nu au fost inca determinate, conform oficialilor Yelp.

Compania a subliniat ca platforma are peste 22 de milioane de review-uri a unor varietati de locuri. Yelp a atras in medie 61 de milioane de vizitatori unici pe luna in trimestrul incheiat in septembrie, in crestere cu 63% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Yelp se bazeaza mult pe traficul adus de pe motoare de cautare precum Google, Yahoo si Bing. Jumatate din vizitele de pe site vin de pe Google.

Principala sursa de venit a Yelp este vanzarea de publicitate pe website pentru business-uri locale si branduri nationale care incearca sa atraga cat mai multi consumatori. In primele noua luni ale lui 2011, Yelp a generat venituri nete de 58,4 mil. $, in crestere cu 80% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Compania a pierdut insa 7,6 mil. $.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
IPO-ul Hidroelectrica, "dificil cand lumea se pregateste de alegeri"