iPad-ul a acoperit 7% din totalul vanzarilor facute online in prima zi de Craciun in timp ce iPhone-ul a acoperit 6,4%, conform unui studiu IBM pentru SUA, citat de Forbes.com.
Pe locul trei se situeaza Android cu 5%.

“iPad-ul nici nu exista acum doi ani si, subit, a devenit gadget-ul ce conduce acest clasament. Android a aparut «de nicaieri» acum un an si deja este pe a treia pozitie”, comenteaza John Squire, director de strategie la IBM Smarter Commerce.

Aceste statistici nu includ muzica si aplicatii care, fara indoiala, au fost downloadate in masa de cei care au primit cadou astfel de gadget-uri.

Valoarea medie a vanzarilor a scazut fata de 2010, insa, per total, online-ul a crescut in ponderea totalului comercializarilor in ziua de 25 decembrie. Astfel, vanzarile online au crescut cu 16,4% in ziua de Craciun din 2011 fata de aceeasi zi a anului precedent.

18,3% din accesarile pe magazinele online ale retailerilor au fost initiate de pe device-uri mobile, in crestere de la o pondere de 8,4% in ziua de Craciun a anului 2010.

Vanzarile de pe device-urile mobile au atins 14,4% din totalul vanzarilor, comparat cu 5,3% in 2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri