Dupa ce Google a starnit furia Twitter prin modificarile aduse motorului de cautare, gigantul american a raspuns platformei de micro blogging explicandu-le decizia: nu v-am adaugat pentru ca nu ati dorit acest lucru!
Noul sistem implementat de Google a fost criticat de Twitter, aceasta din urma transmitand ca, prin modificarile aduse motorului de cautare, rezultatele relevante ale mesajelor de pe Twitter nu mai sunt atat de vizibile ceea ce, intr-un final, dauneaza internautilor, in general.

Reactia Google nu a intarziat sa apara, chiar pe reteaua sociala pe care compania incearca sa o dezvolte.

“Suntem putin surprinsi de comentariile Twitter privind Search plus Your World, deoarece ei au ales sa nu isi reinnoiasca intelegerea cu noi vara trecuta si de atunci am tinut sub observatie instructiunile lor”.

Cu alte cuvinte, Google transmite “Twitter, unicul motiv pentru care nu am inclus continutul tau in Search plus Your World este pentru ca TU ne-ai cerut sa nu o facem!”

Publicatia Business Insider analizeaza cele doua perspective. Google a platit Twitter pentru a avea acces la intreg continutul de pe Twitter. Vara anului trecut, Google a spus companiei ce detine reteaua de microblogging ca nu va mai plati accesul. Twitter – se pare – a fost de acord si a transmis Google ca nu mai are acces la continutul lor.

Deci, cine are dreptate si cine nu?

Din perspectiva Twitter, s-ar putea intelege ca Google incearca sa forteze compania de microblogging: Da-ne acces la continutul vostru pe gratis sau vom redirecta toti utilizatorii pe Google+ si nu pe Twitter!

Din perspectiva Google, lucrurile stau altfel. S-ar putea intelege ca Twitter incearca sa suprataxeze compania ce detine motorul de cautare, plangandu-se dupa aceea cand vede ca rezultatele nu se vad clar in rezultate. Daca pentru Twitter este atat de important sa intre in “Search plus Your World”, poate nu ar trebui sa ceara bani catre Google.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri