Angajatii din mediul corporate au petrecut in medie cu 300% mai mult timp pe retele sociale (postari, aplicatii) fata de ultimele salse luni din 2010, conform unui studiu al Palo Alto Networks ce a luat in considerare 1.600 de companii in perioada aprilie-noiembrie 2011.
“Este deja clar pentru toata lumea ca angajatii stau pe retele sociale in timpul muncii, nu mai exista semne de intrebare in acest sens”, spune Rene Bonvanie, director de marketing la Palo Alto Networks. “Companiile trebuie sa determine cum sa introduca retelele sociale in politica companiei pentru ca angajatii sa ramana productivi, asigurandu-se totodata ca nu exista scapari de informatii pe retele”, mai spune el.

Twitter a castigat tractiune importanta in companii. Totodata, Facebook Apps, plugin-uri sociale si postarile au crescut de la 5% (octombrie 2010) la 25% (decembrie 2011). Browsing-ul Twitter la munca a crescut cu peste 700% de la an la an, ca timp alocat acestui proces.

Totodata, site-urile de file sharing continua sa fie folosite in 92% din companiile participante. Per total au fost descoperite 65 de variante de programe de file sharing in companii. Cele mai multe dintre ele opereaza fara ca managerii sa stie acest lucru.

“Cel mai surprinzator lucru pe care l-am descoperit a fost faptul ca a crescut foarte mult traficul de date non-web ci prin aplicatii”, mai spune directorul de marketing al companiei.

Tu, in medie, cam cat timp petreci pe retele sociale la munca? Ce retele accesezi cel mai des? wall-street.ro apreciaza comentariile tale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri