8 Februarie 2012

Seful Google Romania: Lasa-ti clientii sa devina avocatii tai, nu ii cenzura!



Businessurile online trebuie sa permita clientilor sa comenteze pe site-urile companiilor precum si pe retelele sociale despre serviciile pe care le pun la dispozitie, astfel incat acestia sa se transforme in „avocati”, sa pledeze pentru in favoarea lor, sustine Dan Bulucea, seful Google Romania, intr-o scurta interventie pentru Wall-Street.ro.

"Trebuie sa ii lasi pe clienti sa vorbeasca, sa isi exprime parerea. De asemenea, este important sa nu mergem in extreme – sa vindem exclusiv traditional sau exclusiv online. O imbinare a celor doua medii este cea mai buna”, a mai spus Bulucea, prezent la conferinta de eCommerce Ecotim.

El subliniaza ca piata din Romania trebuie sa fie mai educata de catre jucatorii din piata dar in acest efort se pot alatura si clientii multumiti de procesul de achizitionare online.

Una dintre cele mai intalnite probleme cu care se confrunta cumparatorul online este faptul ca, uneori, produsele de pe site nu corespund cu realitatea. Astfel, seful Google Romania spune ca a achizitionat recent o pereche de cercei pe care a fost nevoit sa ii returneze deoarece „puteam
sa jur ca piatra era mai mare in poza decat in realitate!”.

Cel mai recent, Dan Bulucea a achizitionat cateva blu-ray-uri de pe Amazon.com. „Din obisnuinta am luat din afara, asta nu inseamna ca nu sprijin magazinele online romanesti si ca nu cumpar des din tara”, incheie el scurtul interviu pentru Wall-Street.ro.

Wall-street.ro transmite cele mai interesante declaratii din cadrul conferintei Ecomtim. Va invitam sa adresati intrebari invitatilor pe contul de Facebook al Wall-Street.ro.



Citeste si