In Marea Britanie s-a realizat recent un experiment pe o autostrada. Au fost luate datele (publice) de la politie privind numerele de inmatriculare ale autovehiculelor si, intr-un anumit punct, masinile au fost filmate si posesorii lor identificati. La un kilometru distanta, pe o pancarta electronica, au fost afisate in momentul trecerii fiecarei masini mesaje personalizate - „Sa ai un drum bun, Alex!”.
Ce reactie considerati ca au avut soferii cand si-au dat seama ca au fost identificati atat de usor? In loc sa se bucure si sa li se para placut mesajul, s-au aratat revoltati de initiativa.

In viitor, retelele sociale vor avea implementate sisteme similiare, de identificare automata a utilizatorilor, a starilor emotionale ale lor, urmarind si stiind tot ceea ce fac acestia. Acest lucru se poate realiza chiar in prezent, insa asta nu inseamna ca se si realizeaza, din cauza
atitudinii oamenilor in fata acestor initiative, a declarat, pentru wall-street.ro, Sean Sigleton, actionar al Skive.

„Si in prezent cele mai mari probleme sunt legate de securitatea vietii personale a utilizatorilor, in special pe Facebook. In viitor, consider ca aceste probleme vor creste si retelele sociale trebuie sa ia foarte in serios aspectul, intrucat grupuri de useri ar putea demola foarte usor ceea ce reteaua sociala a construit in ani intregi”, avertiseaza Sigleton, co-fondator al agentiei interactive Skive.

Practic, in viitor, retelele sociale vor ajunge sa se confunde cu „viata reala, de zi cu zi”, vom fi capabili sa comunicam vizual, real time iar retelele sociale isi vor imbunatati mult si design-ul.

In ceea ce priveste Romania, englezul co-fondator al Skive spune ca social media dar si activitatiile online din tara, in general, cresc, insa lipseste suport de la guvern. „Ar fi bine daca bloggerii ar colabora mai mult intre ei, pentru cresterea industriei”.

El sfatuieste tinerii antreprenori locali sa nu se lase intimidati de numarul ridicat de instrumente pe care le pot folosi, sa nu se teama sa experimenteze. „Folositi Twitter, blog-urile, Facebook. Intelege marketingul fiecarui instrument”.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri