2 Martie 2012

Marius Pahomi lanseaza agentia de publicitate digitala Conversion. Primii clienti, eMag si Flanco



Marius Pahomi si Carmen Miron, pana recent parte din agentia MEC Interaction, lanseaza o agentie de publicitate digitala care va gestiona bugetele celor doua companii din grupul Asesoft - eMag si Flanco, scrie Orlando Nicoara, manager Mediafax Group, pe blog-ul personal.

Pahomi si actionarii eMag, Iulian Stanciu si Radu Apostolescu, nu au putut fi contactati pana la ora publicarii articolului.

Marius Pahomi si-a anuntat plecarea de la MEC la inceputul lunii februarie dupa mai mult de patru ani in cadrul agentiei de media. “Marius si Carmen au fost numarul unu si doi de la MEC, probabil, cea mai mare agentie de media din .ro, din punct de vedere al bugetelor gestionate pe online”, mai scrie Orlando Nicoara pe blog.

UPDATE 12:44

Marius Pahomi a anuntat miscarea pe blogul personal.

"«Conversion» inseamna performanta, inseamna rezultate directe si imediat masurabile. Visul meu a fost sa construiesc o companie care sa aiba la baza acest cuvant. Au trecut de atunci peste 4 ani si in internetul romanesc nu s-au schimbat prea multe. Am obosit sa astept schimbarea si am zis ca in loc sa o mai astept hai sa fiu si eu unul dintre cei care o fac sa se intample", scrie el.

Compania nou lansata se numeste Conversion Marketing. Marius Pahomi este unic actionar in firma, conform datelor RECOM.

"Incepand de astazi, primul nostru client este grupul de firme eMAG – cel mai mare retailer online din Romania si Flanco – unul dintre cei mai mari retaileri IT&C din Romania".

[UPDATE 13:20]

Radu Apostolescu, vicepresedinte si actionar la eMag, a declarat pentru Wall-Street.ro ca parteneriatul cu Conversion Marketing "a venit ca ceva natural" - "inainte cumparam publicitate in-house dar, dupa un timp, am realizat ca este mai bine sa transferam competentele acestea catre cineva specializat. Discutiile cu Marius Pahomi au pornit acum cateva luni si acum, incet-incet, incepem sa desfasuram parteneriatul", a spus el.

Intrebat daca in viitor vor fi interesati chiar sa intre in actionariatul Conversion Marketing, Apostolescu a raspuns ca "totul este posibil!".



Citeste si