15 Martie 2012

De la blog la business: Cat de mult conteaza calitatea continutului?



Pe internet sunt milioane de bloguri si multi dintre proprietari vizeaza sa castige de pe urma lor.

Gear Diary, un blog cu specific IT detinut de Judie Stanford si Dan Cohen, este printre putinele exemple de site-uri care a reusit sa iasa din anonimat, scrie CBS News.

Blogul a fost creat de Judie in 2006, dupa ce a publicat cateva materiale in The Gadgeteer. Dupa numai sase luni de la infiintare, veniturile aduse ajungeau la 1000 de dolari pe luna.

Daca la inceput site-ul avea doar 5000 de afisari pe zi, in momentul de fata ele depasesc 30.000.

Intrebati de modul in care au reusit sa-si dezvolte blogul, Judie si Dan au marturisit ca cel mai mult conteaza calitatea continutului.

Iata cateva sfaturi de la cei doi antreprenori pentru cei interesati sa devina bloggeri:
Nu scrie pentru bani
Scrie despre lucrurile care iti plac tie, nu ceea ce crezi ca vor altii sa scrii. Numai daca esti original oamenii vor fi atrasi de continutul blogului.
Intelegeti cititorii
Stanford si Cohen au descoperit inca de la inceput ca cititorii vor sa afle noutati despre zona IT, insa nu doresc sa se loveasca de termenii de specialitate din domeniu, ci vor ceva mai accesibil, mai usor de digerat
Fii responsabil si respectuos
Este bine sa raspunzi la comentariile citirorilor, chiar daca contin critici la adresa posturilor tale, iar in cazul in care nu esti de acord exprima acest lucru fara a-i desconsidera pe cei care nu sunt avizati pe respectiva tema.
Da dovada de integritate Nu face review-uri pentru diversi producatori doar pentru a primi gadget-uri gratis. De asemenea, nu face doar aprecieri pozitive la anumit produs pentru ca cititorii isi vor da seama daca nu esti obiectiv si nu iti vor mai accesa blogul cu alta ocazie.

Daca ai posibilitatea, poti sa organizezi diverse concursuri, un poti acorda drept premiu produsele pe care le-ai primit gratis.
Invata despre social media
Este bine sa te informezi cat mai mult despre administrarea continutului, optimizarea site-ului si a cautarii pe diverse motoare. Dar mai ales este important sa inveti cum sa transformi site-ul intr-o sursa de bani folosind programe de advertising precum Google Adsense, Blogads sau Commission Junction.



Citeste si