20 Aprilie 2012

Realitatea amplificata isi face loc pe mobile. Cum va arata viitorul in mobile marketing [VIDEO]



Marketingul terminale mobile a depasit simpla perioada a SMS-urilor si intra puternic intr-o noua era, cea a “realitatii amplificate”, a QR codurilor si a aplicatiilor. Wall-Street.ro a discutat pe aceasta tema cu Nick Sohnemann (foto dreapta), global innovation advisor TrendOne si Alex Putineanu, managing director la Mobile Works.

Mobile Works este parte a grupului Lowe, in Romania. Interviul a avut loc cu ocazia Workshop-ului de mobile organizat de Mobile Works si Trend One pentru clientii grupului Lowe.

Wall-Street.ro: Care considerati ca este viitorul mobile marketingului?
Nick Sohnemann: Cred ca augmented reality este un lucru de viitor. Cu siguranta va prinde amploare. Asteptarile sunt foarte mari si deja mai multe companii folosesc aceasta tehnologie. (vezi exemple in video).

Afla mai multe informatii si vizualizeaza exemple de augmented reality in clipurile din articol. Consideri ca romanii sunt/vor fi deschisi la aceasta forma de advertising? Wall-Street.ro apreciaza comentariile dumneavoastra.



Citeste si