Reteaua de socializare Facebook care s-a listat pe Nasdaq saptamana trecuta, a scazut puternic in a doua sedinta de trazactionare, pretul unei actiuni a companiei americane scazand cu 14 % fata de pretul de listare de 38 de dolari pana la 33 de dolari, conform Bloomberg.
In a doua sedinta, tranzactionare unei actiuni Facebook a inceput de la 36,5 dolari, dupa ce compania a inchis prima sedinta, cea din 18 mai, la un pret de 38,2 dolari, mai mult cu 0,6% fata de pretul de listare.

In jurul orei 12.53 (19.53- ora redactarii stirii in Romania), pretul unei actiuni Facebook era de 34 de dolari, mai putin cu 11,07% fata de pretul de listare.

Facebook a atras saptamana trecuta 16 miliarde de dolari prin oferta publica initiala, compania fiind evaluata astfel la 104 miliarde dolari.
Analistii cred ca debutul modest al Facebook a fost cauzat in principal de pretul ridicat ales de companie in oferta publica initiala, dar si de volumul mare de actiuni scos pe piata, care a saturat probabil cererea din partea unor investitori.

Unii comentatori acuza de mult timp ca valoarea de piata vehiculata pentru Facebook, de peste 100 miliarde dolari, care a devenit realitate odata cu listarea de vineri, este mult prea ridicata pentru o companie cu venituri de 3,7 miliarde dolari si profit de un miliard dolari anul trecut. Capitalizarea Facebook este mai ridicata decat valoarea cumulata a gigantilor HP si Dell.

Sursa foto: Bloomberg

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri